*NUMMERPLADELYGTER, SKAL HAVE MINDST ET HVIDT LYS, DER SKAL BELYSE DEN BAGESTE NUMMERPLADE. DET ER SÅ DENNE KAN SES PÅ EN AFSTAND AF 20 METER.
*6 STK. = (2 FORAN, 2 PÅ SIDERNE OG 2 BAG PÅ).
*SKAL LYSE GULT.
*KUNNE SES TYDELIGT I SOLLYS.
*SKAL BLINKE 1-2 GANGE I SEKUNDET.
*HAVARIBLINKET SKAL KUNNE TÆNDE ALLE 6 GULE BLINKLYGTER SAMTIDIG.
*LYGTER OG REFLEKSER SKAL VÆRE RENE OG HELE, OG ALLE LYGTER SKAL KUNNE LYSE.
*LYGTER I ET LYGTEPAR SKAL HAVE ENS FARVE OG LYSSTYRKE.
*2 STK.
*LYSE HVIDT ELLER GULLIGT.
*LYSE ASYMMETRISK. MÅ IKKE VÆRE SYMMETRISK.
*OPLYSE VEJEN MINDST 30 METER FREM.
*FALD PÅ 1 CM PR. METER = 1 %.
*MÅ IKKE BLÆNDE.
*2 STK.
*LYSE HVIDT ELLER GULLIGT.
*OPLYSE VEJEN MINDST 100 METER FREM.
*SKAL BLÆNDE.
*2 STK.
*LYSE HVIDT ELLER GULLIGT.
*SKAL KUNNE SES FRA EN AFSTAND AF 300 METER.
BAG PÅ BILEN
*2 RØDE REFLEKSER BAG PÅ BILEN – MÅ IKKE VÆRE TREKANTEDE (KUN FOR PÅHÆNGSKØRETØJ).
*2 STK.
*LYSE RØDT.
*SES PÅ EN AFSTAND AF 300 METER.
*3 STOPLYGTER, ÆLDRE BILER KUN 2.LYSE RØDT.
*SKAL LYSE VÆSENTLIGT KRAFTIGERE END BAGLYGTER.
*SKAL HAVE EN KLAR OG KONSTANT TONE.
*SKAL VIRKE LET, SIKKERT OG HURTIGT.
*DER MÅ IKKE VÆRE RATSLØR I NYERE BILER (MED TANDSTANGSTYRING). MAN KONTROLLERER, OM DER ER RATSLØR VED AT RULLE VINDUET NED I FØRERSIDEN, STIGE UD AF BILEN, LUKKE EFTER SIG, DREJE EN SMULE PÅ RATTET, MENS MAN KIGGER PÅ VENSTRE FORHJUL, SOM ØJEBLIKKELIGT SKAL FØLGE BEVÆGELSERNE. HJULENE SKAL STÅ I LIGEUD STILLING, OG MOTOREN SKAL VÆRE STARTET, NÅR
*SKAL VIRKE SIKKERT, HURTIGT OG VIRKSOMT.
*BREMSEFORSTÆRKER/VAKUUMFORSTÆRKER KONTROLLERES VED AT TRÆDE PÅ BREMSEPEDALEN CA. 5 GANGE MED SLUKKET MOTOR. DEREFTER STARTES MOTOREN, MENS FODEN HOLDES PÅ BREMSEPEDALEN, SOM VIL SYNKE TIL NORMALT NIVEAU.
*BREMSEPEDALEN MÅ IKKE KUNNE TRÆDES I BUND, NÅR DER TRÆDES HÅRDT PÅ PEDALEN OG MÅ IKKE SYNKE, MENS DEN HOLDES NEDTRÅDT VED KONSTANT TRYK. BELÆGNINGEN PÅ BREMSEPEDALEN SKAL VÆRE RU. DER MÅ IKKE VÆRE SLØR I BREMSEPEDALEN, SÅ DEN KAN FLYTTES TIL SIDERNE.
*DER FINDES EN RÆKKE BEHOLDERE, SOM SKAL KUNNE UDPEGES:
*MOTORBLOKKEN MÅ IKKE VÆRE TILSØLET AF UDSIVENDE OLIE.
*MOTOREN MÅ IKKE UDVIKLE UNØDIG RØG OG STØJ.
*SYMBOL PÅ LÅGET ER ET TERMOMETER.
*VÆSKESTAND MELLEM MIN. OG MAX.
*SYMBOL PÅ LÅGET ER EN FORRUDE MED SPRINKLER. DER SKAL VÆRE TILSTRÆKKELIGT MED SPRINKLERVÆSKE I BEHOLDEREN.
*KONTROLLERES, NÅR MAN SIDDER BAG RATTET OG AKTIVERER KONTAKT TIL SPRINKLERVÆSKE. KOMMER DER IKKE SPRINKLERVÆSKE PÅ FORRUDEN, ER BEHOLDEREN TOM OG SKAL FYLDES OP.
*VÆSKESTAND MELLEM MIN. OG MAX.!!! ER VÆSKESTANDEN VED MIN. SKAL DER NYE BREMSEBELÆGNINGER PÅ. DU MÅ IKKE PÅFYLDE VÆSKE SELV PÅ DENNE BEHOLDER.
*I BILER, HVOR EN SERVOBEHOLDER FINDES, SKAL VÆSKESTANDEN STÅ MELLEM MIN. OG MAX. BEHOLDEREN FINDES IKKE I ALLE BILER, DA DER ER BILER SOM ER FORSYNET MED ELEKTRISK SERVOSTYRING. MIN BMW HAR ELEKTRISK SERVOSTYRING.
*AFLÆSES PÅ OLIEPIND OG SKAL VÆRE MELLEM MIN. OG MAX. MOTOROLIE PÅFYLDES I TOPPEN AF MOTORBLOK.
*UDSTØDNINGSSYSTEMET SKAL VÆRE TÆT OG SIDDE FAST, MÅ IKKE UDGIVE UNØDIG STØJ OG RØG.
*BILER ER FORSYNEDE MED FJEDRE OG STØDDÆMPERE VED ALLE FIRE HJUL. MAN KONTROLLERER EN STØDDÆMPER VED AT STÅ VED SIDEN AF HJULET OG PRESSE HÅRDT OG KORTVARIGT NED PÅ FX. MOTORHJELMEN LIGE OVER HJULET. HEREFTER SYNKER BILEN OG KOMMER HURTIGT IGEN OP I NORMAL STILLING. FORTSÆTTER BILEN MED AT GYNGE LIDT, ER DET TEGN PÅ AT STØDDÆMPEREN ER DEFEKT. DER MÅ IKKE KOMME STØJ ELLER MISLYDE FRA FJEDRE, LEJRER ELLER STØDDÆMPERE.
*DÆK, FÆLGE OG HJULLEJER SKAL VÆRE HELE OG UBESKADIGEDE.
*DER SKAL SOM MINIMUM VÆRE 1,6 MM MØNSTER PÅ ALLE DÆK. DÆK SKAL VÆRE MONTERET PARVIST ENS OG MONTERET I KORREKT OMLØBSRETNING.
*DÆK SKAL VÆRE PUMPET OP TIL KORREKT DÆKTRYK. SE I INSTRUKTIONSBOGEN.
Kontakt
- Vibevej 22, Tarm, Denmark
- 60 18 35 78
-
Prodrivers@outlook.dk
Links
- Tilmelding
- Google rewiews
- Trustpilot
Hold oversigt
- Holdstart Tarm d. 11.09.23 Ukrainsk
- Hold start Århus d.18.09-23 Dansk
- Hold start Tarm d.25.09-23 Dansk
- Hold start Århus d.16.09-23 Dansk
- Hold start Århus d.23.10-23 Dansk
- Hold start Tarm d.30.10-23 Ukrainsk
- Hold start Tarm d.11.12-23 Ukrainsk
- Hold start Tarm d.04.12-23 Dansk
- Tilmeld dig her